Pytania i odpowiedzi

Zakupy

Wszystkie kawy jakie wysyłamy naszym klientom pochodzą z segmentu specialty. Oznacza to, że według organizacji SCA (Specialty Coffee Association) mają one minimum 80 punktów na 100 w ich punktacji.

Dodatkowo wszystkie nasze ziarna są testowane na wielu etapach. Zanim nawet otrzymamy kawę do spróbowania, najpierw trafia ona w ręce naszych zaufanych palarni. Oczywiście w Polsce kawy raczej się nie uprawia, więc musi ona być importowana. Przed samym eksportem, jest starannie uprawiana i zbierana. Na każdym z tych etapów dokonuje się sprawdzenia jakości kawy, więc to co od nas otrzymasz, to naprawdę dobra kawa.

Subskrypcja to nic innego jak abonament. Zgodnie z wybranym przez Ciebie harmonogramem, regularnie otrzymasz od nas kawę.

Dzięki tzw. „płatnościom cyklicznym” możemy automatycznie pobierać opłaty za każdą dostawę. W każdej chwili możesz zrezygnować i Twoja subskrypcja zostanie od razu przerwana.

Oczywiście! Jeżeli masz za dużo kawy albo planujesz wyjazd możesz przestawić odnowienie subskrypcji na dogodny termin.

Napisz do nas z informacją jaki termin Ci pasuje, a my zrobimy resztę!

Tak, oczywiście. Napisz do nas i daj nam znać, że chcesz tymczasowo zatrzymać subskrypcję.

To proste! Zaloguj się do swojego konta za pomocą naszej strony, wejdź w zakładkę „Subskrypcje” i następnie wybierz opcję przerwania subskrypcji.

Płatności

Płatności cykliczne to mechanizm, który pozwala nam automatycznie pobierać środki z Twojego konta. Dzięki temu wystarczy, że raz skonfigurujesz swoją subskrypcję i podasz nam dane do płatności.

W każdej chwili możesz cofnąć zgodę na automatyczne pobieranie płatności dokonując rezygnacji z subskrypcji przez naszą stronę.

Przyjmujemy płatności kartowe, BLIK i przelewy natychmiastowe przez bramkę PayU.

Nasza subskrypcja kawowa może być opłacona tylko kartą płatniczą, gdyż przelewy i BLIK nie wspierają płatności cyklicznych.

Płatności kartowe obsługujemy za pomocą bramki płatniczej PayU, która podlega bardzo rygorystycznym normom bezpieczeństwa.

Podczas procesu zamówienia dane kartowe są wprowadzane na specjalnym formularzu płatniczym ze strony PayU (tzw. widget PayU). Oznacza to, że Czarna Siekiera nigdy nie otrzymuje Twoich danych kartowych. Jedyne, co otrzymujemy, to identyfikator wygenerowany przez PayU. Dzięki temu możesz mieć pewność, że płacenie kartą na naszej stronie jest bezpieczne.

W przypadku płatności przez PayPal odbywa się ona na stronie PayPal’a i tutaj również nie dostajemy żadnych poufnych danych.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych!

Oczywiście!

Prosimy o skontaktowanie się z nami jak najszybciej, najlepiej telefonicznie. Jeżeli Twoja paczka jest już w dostawie (u kuriera lub w paczkomacie) prosimy o nieodbieranie jej.

Wszyscy nasi klienci otrzymają fakturę VAT. Podczas zamówienia podaj nazwę firmy i numer NIP, a dodamy je do faktury.

Dostawa i zwroty

Wysyłka do Paczkomatu InPost jest w 100% darmowa, niezależenie od kwoty zamówienia. W przypadku wysyłki kurierem doliczamy opłatę 4,99zł.

Wszyscy nasi klienci mają 14 dni na zwroty.

Jeżeli z otrzymaną przez Ciebie kawą jest coś nie tak, prosimy o kontakt. Jest wiele zmiennych, które wpływają na smak kawy i niekoniecznie musi to być problem z ziarnami. Oczywiście jeżeli jest to wada produktu, to zwrócimy Ci pieniądze lub wymienimy towar, jak wolisz.

W przypadku rezygnacji z zamówienia, koszt zwrotnej przesyłki ponosi klient.

Kontakt

Nadal masz pytania?