Pytania i odpowiedzi

Zakupy

Wszystkie kawy w naszym asortymencie to tzw. kawy speciality. Oznacza to najwyższej jakości ziarna, którym organizacja SCA (Specialty Coffee Association) przyznała minimum 80 punktów w 100-punktowej skali. Oceny dokonują wykwalifikowani i doświadczeni kawowi sommelierzy.

Nasze kawy przechodzą staranną kontrolę jakości na każdym etapie – od upraw przez zbiory po wypalenie ziaren. Ten ostatni krok powierzamy sprawdzonym i zaufanym lokalnym palarniom. Na końcu kawa trafia do nas i staje się bohaterką uroczystej degustacji. Raczymy się nią, delektujemy, dzielimy się wrażeniami. Jeśli w tzw. międzyczasie cmokamy z uznaniem (co oznacza, że napar spełnia nasze oczekiwania i czarno-siekierowe standardy) i zgodnie stwierdzamy, że ziarna urozmaicą i wzbogacą naszą ofertę – kawa trafia do sklepu, a później do Ciebie.

Subskrypcja to nic innego jak abonament, cykliczna dostawa, „prenumerata”. Będziesz regularnie otrzymywać od nas kawę zgodnie z określoną przez Ciebie częstotliwością.

Dzięki tzw. płatnościom cyklicznym możemy automatycznie pobierać opłatę za każdy wysyłany w ramach abonamentu produkt. Z subskrypcji możesz zrezygnować w dowolnym momencie, odezwij się do nas i przekaż nam taką informację.

Jasne! Jeśli masz jeszcze zapas naszej kawy, musisz zrobić chwilową przerwę od czarnego napoju, ktoś Ci podarował ziarna w prezencie, czeka Cię przeprowadzka, spontaniczny wypad na Mazury albo wyprawa na Nordkapp – możemy przesunąć kolejną dostawę na dowolny, dogodny dla Ciebie termin. Wystarczy, że dasz nam znać, jak wygląda sytuacja.

Tak, możesz to zrobić w każdej chwili. Zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie, wejdź w zakładkę „Subskrypcje” i wybierz opcję wstrzymania subskrypcji.

Możesz to zrobić w każdej chwili. Zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie, wejdź w zakładkę „Subskrypcje” i wybierz opcję przerwania subskrypcji.

Płatności

Płatności cykliczne to mechanizm, dzięki któremu możemy automatycznie pobierać środki z Twojego konta, a Ty nie musisz zaprzątać sobie głowy tym tematem. Wystarczy, że skonfigurujesz abonament na swoim koncie.

Przyjmujemy płatności kartowe, BLIKIEM i przelewy natychmiastowe przez bramkę PayU. Nasza subskrypcja kawowa może być opłacona tylko kartą płatniczą, ponieważ przelewy i BLIK nie obsługują płatności cyklicznych.

Absolutnie tak.

Płatności kartowe obsługujemy przy pomocy bramki płatniczej PayU, która podlega bardzo rygorystycznym normom bezpieczeństwa. Podczas procesu zamówienia dane karty są wprowadzane na specjalnym formularzu płatniczym ze strony PayU (tzw. widget PayU), co więcej – podczas transakcji i połączenia z bankiem wszystkie dane kartowe są szyfrowane. Oznacza to, że Czarna Siekiera nie ma dostępu do danych Twojej karty, otrzymujemy tylko identyfikator wygenerowany przez PayU. Dzięki temu płatności kartą w naszym sklepie są w pełni bezpieczne, a Ty możesz spać spokojnie.

Pewnie! Skontaktuj się z nami jak najszybciej, najlepiej telefonicznie. Jeśli Twoja paczka jest już w drodze, nie odbieraj jej.

Wszyscy nasi klienci otrzymują fakturę VAT. Składając zamówienie, podaj nazwę firmy i numer NIP, a umieścimy je do fakturze.

Dostawa i zwroty

Oferujemy dwie opcje:

  • Paczkomaty Inpost – dostawa jest darmowa niezależnie od kwoty zamówienia,
  • Kurier – koszt dostawy wynosi 4,99 zł.

W przypadku subskrypcji dostarczamy je zgodnie z harmonogramem. Zamówienia pojedyncze wysyłamy z reguły w ciągu jednego dnia roboczego (czasami dwóch).

Tak, masz na to 14 dni od daty odebrania przesyłki. Kawa musi być w stanie nienaruszonym. Koszt przesyłki zwrotnej jest po Twojej stronie.

Ważna informacja: umożliwiamy zwrot kawy w ziarnach, ta zmielona nie podlega zwrotom. Wynika to z troski o klientów i z naszej uczciwości. Za każdym razem – zgodnie ze sztuką – kawę mielimy tuż przed wysyłką, żeby do adresata dotarła świeżutka i aromatyczna. Gdybyśmy zapewnili możliwość oddania kawy mielonej, w praktyce mogłoby to oznaczać, że paczka wróci do nas nawet po trzech tygodniach od zmielenia i nadania przesyłki. Nie wysłalibyśmy takiej kawy innej osobie, bo kluczowa jest dla nas jakość oraz zaufanie, którym nas obdarzacie, z kolei wizja wyrzucania kawy jest całkowicie sprzeczna z naszymi wartościami i przekonaniami (mądre gospodarowanie zasobami, odpowiedzialność ekologiczna itp.). Liczymy na Twoje zrozumienie.

Jeżeli masz wrażenie, że z otrzymaną przez Ciebie kawą jest coś nie tak, odezwij się do nas. Jest wiele zmiennych, które wpływają na smak napoju, niekoniecznie oznacza to wadliwe ziarna. Gdyby okazało się, że jest to wada produktu, wymienimy go lub zwrócimy Ci pieniądze (jak wolisz).

Kontakt

Nadal masz pytania?